friends2008
ازيك ... بص من الاخر كده لو مسجل فى المنتدى خش وبطل تبقى زائر كتير ولو مش مسجل حاول تسجل يا خفيف بس لو انت مش علوم عين شمس يبقى تفكك مننا احسن

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

friends2008
ازيك ... بص من الاخر كده لو مسجل فى المنتدى خش وبطل تبقى زائر كتير ولو مش مسجل حاول تسجل يا خفيف بس لو انت مش علوم عين شمس يبقى تفكك مننا احسن
friends2008
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حوار بين صاحب سيارة مرسيدس و صاحب سيارة سيات

2 مشترك

حوار بين صاحب سيارة مرسيدس و صاحب سيارة سيات Empty حوار بين صاحب سيارة مرسيدس و صاحب سيارة سيات

مُساهمة من طرف Ahmed Fouad الثلاثاء يونيو 16, 2009 3:37 pm

مرة واحد معاه سيارة سيات ماشي في الشارع . فوقف في اشارة حمراء جنب سيارة مرسيدس.

فصاحب سيارة السيات بيقولو لو سمحت ممكن بس استعمل ماكنة الكولا تبعك ؟ اصل الماكنة الي في سيارتي خربت.

(ابو مرسيدس استغرب شوي وتنح وحالته بقت صعبة)

ابو مرسيدس: انت بتقول اية هو انت عندك ماكنة كولا في السيارة .

ابو سيات : قاله ايوه طبعا. انت معندكش ولا ايه ها ها ها . انت غلبان كثير وصعبت علي . لسه معملوش في المرسيدس اكيد.

( بتاع المرسيدس اضايق كثير . وراح لتوكيل الشركه قالهم حطولي ماكنة كولا في السيارة . قالولو مينفعش ازاى بدنا نحطلك ؟ قالهم مليش دعوة بدي تحطوها وبس ..

المهم زبطوا له السيارة بحيث انهم حطوله ماكنة للحاجات السقعة وبقدر يحط فيها كولا ..

فصاحب المرسيدس فرح وراح يدور على بتاع سيارة السيات عشان يغيظه , يقوله انا ركبت ماكنة كولا في السيارة ..

وقاعد يدور عليه يدور ويدور ,, الاقية فين بس الا هو لاقيه واقف في اشارة

فابو المرسيدس خبط على زجاج سيارة السيات , وما رد عليه بتاع السيات , وقعد يخبط على الزجاج وما حدا برد .. ووومفيش حد يطلع يرد على ابو المرسيدس ..

فين وفين رد صاحب السيات وطلع راسه من الشباك وقال لصاحب المرسيدس انت عايز اية خوتنى ؟؟؟؟؟

بتاع المرسيدس قال : شفت مش انا ركبت ماكنة كولا في السيارة ..

ابو السيات : يعني انتي مطلعني من الحمام عشان تقولي انا ركبت ماكنة كولا بالسيارة ؟؟؟

هههههههههههههههههههههههههههه

منقوووووووووووووول

Ahmed Fouad
بدأ ينشط
بدأ ينشط

ذكر
Instant Message : coooooool
تاريخ الميلاد : 05/08/1987
نقاط نقاط : 5966
النجوميه النجوميه : 2
الاسم : أحمد فؤاد
القسم : ميكرو - كيمياء

حوار بين صاحب سيارة مرسيدس و صاحب سيارة سيات Empty رد: حوار بين صاحب سيارة مرسيدس و صاحب سيارة سيات

مُساهمة من طرف boosy الخميس يوليو 09, 2009 6:08 pm

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smileجاااااااااااامد يا احمد
boosy
boosy
مشرف
مشرف

انثى
Instant Message : اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك
تاريخ الميلاد : 02/06/1987
نقاط نقاط : 6495
النجوميه النجوميه : 6
الاسم : semsem
القسم : micro-chemistry

- مواضيع مماثلة